اخبار داعش

پایگاه اطلاع رسانی جنایات داعش

اخبار داعش

پایگاه اطلاع رسانی جنایات داعش

“اعتقاد داریم بدون مشارکت ایران در حل بحران سوریه، توفیقی به دست نمی‌آید و این مشارکت پایدار نخواهد بود”.


رئیس جمهور روسیه در دیدار دکتر «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه پرونده هسته‌ای ایران با منطق و مذاکره به اتمام رسید اظهار داشت: گفتوگوی من با اقای روحانی در نیویورک بسیار سازنده بود و هم اکنون روابط مسکو و تهران در حال توسعه است.
«ولادیمر پوتین» همچنین با اشاره به نقش سازنده دکتر لاریجانی در پیشبرد حل موضوع هسته ای ایران، از زحمات رییس مجلس تشکر کرد.
وی با اشاره به مبارزات همیشگی ایران با پدیده تروریسم افزود: هم اکنون ایران سهم سازنده‌ای در مبارزه با تروریسم به ویژه در سوریه دارد.
رییس جمهور روسیه تصریح کرد: اعتقاد داریم بدون مشارکت ایران در حل بحران سوریه، توفیقی به دست نمی‌آید و این مشارکت پایدار نخواهد بود.
پوتین با بیان اینکه چند روز پیش با «بشار اسد» رییس جمهور سوریه در مسکو دیدار داشتم، خاطرنشان ساخت: درباره حل موضوع تروریسم در منطقه گفتگو کردیم که نتایج آن در دیدار مسؤولان وزارت خانه‌های خارجه چهار کشور بررسی خواهد شد.
وی در پایان این دیدار، از دکتر لاریجانی خواست تا سلام گرمش را به مقام معظم رهبری و همچنین رییس جمهور برساند.

دیدار لاریجانی و پوتین

دیدار لاریجانی و پوتین

دیدار لاریجانی و پوتین

دیدار لاریجانی و پوتین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
air ss

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی